FAQ

Časté otázky predplatiteľov

♥ Zmenil som adresu a chcel by som nahlásiť novú, ako mám postupovať?
Stačí, ak nám pošlete e-mail na adresu predplatne@hobbymedia.sk a uvediete v ňom pôvodnú doručovaciu adresu príjemcu spolu s jeho menom a priezviskom, a následne do toho istého e-mailu uvediete aj novú adresu, na ktorú by mal byť časopis odteraz doručovaný. Ihneď po zapracovani zmeny do nášho systému vás budeme informovať.

♥ V ktoré dni v mesiaci bude zasielaný časopis predplatiteľom?
Jednotlivé čísla nevychádzajú vždy v rovnakom dni v rámci mesiaca. Termín vydania nasledujúceho čísla je uvedený v každom časopise v upútavke na nasledujúce číslo. Uvedený dátum znamená zvyčajne termín podaja časopisu na pošte, takže termín samotného doručenia predplatiteľovi môže trvať o cca 3 pracovné dni dlhšie.

Časopis som už videl predávať na stánku, ale ja som ho ešte nedostal.
Časopis je predplatiteľovi zaslaný čo najskôr po jeho vydaní a následnom spracovaní (fóliovanie, štítkovanie...). Každý takýto výtlačok prechádza rukami mnohých ľudí kým sa dostane do vašej poštovej schránky. Termín podaja časopisu na poštu je zvyčajne o jeden deň skôr, ako je uvedený do distribúcie na stánky. Po jeho podaji však nasleduje niekoľko ďalších krokov zo strany doručovacej spoločnosti, ktoré sú nevyhnutné v rámci procesu doručenia časopisu konečnému adresátovi. Tak sa môže stať, že do schránky predplatiteľa sa predplatené číslo dostane s miernym oneskorením oproti stánkovému predaju (maximálne by to však mali byť cca 3 pracovné dni).

Ako budem, ako predplatiteľ, zvýhodnený v porovnaní s tými, čo si kupujú časopis na stánku?
Ako predplatiteľovi vám garantujeme nižšiu cenu za jedno číslo v porovnaní s jeho odporúčanou maloobchodnou predajnou cenou na stánkoch. Časopis dostanete pohodlne až do svojej poštovej schránky a nebude vás to stáť už ani cent navyše. V zníženej predplatiteľskej cene je už započítané aj balné do fólie a poštovné prostredníctvom Slovenskej pošty. Predplatné je doplnková služba pre pravidelných čitateľov a jeho cena je zvyčajne kalkulovaná tak, aby pokryla aspoň priame náklady na jeho zabezpečenie.

Doručujete časopisy v rámci predplatného aj do zahraničia?
Nie, ceny predplatného sú kalkulované tak, aby pokryli doručovanie v rámci územia Slovenskej republiky.

♥ Je uvedená cena predplatného pre zákazníka konečná?
Áno, k tejto cene už počas predplatiteľského obdobia nebudú pripočítané žiadne ďalšie položky. Cena je vrátane DPH, balného a poštovného v rámci územia Slovenskej republiky. V prípade ceny predplatného s darčekom je táto cena už aj vrátane darčeka a nákladov spojených s jeho doručením predplatiteľovi.

♥ Objednal som si predplatné s darčekom, prvé číslo mi už prišlo, ale darček zatiaľ nie.
Darčeky v rámci predplatného sú doručované v samostatnej poštovej zásielke, ktorá je vybavovaná nezávisle od zasielania časopisov. Zvyčajne je lehota na vybavenie cca 14 kalendárnych dní od pripísania sumy za predplatné na náš bankový účet. Samotné doručenie prostredníctvom prepravnej spoločnosti môže trvať ďalšie 3-4 pracovné dni.

♥ Nedostal som e-mail s informáciami ohľadne svojej objednávky / platby
V prípade, že ste od nás nedostali e-mail s informáciami ohľadne svojej objednávky (napr. zhrnutie, platba a pod.) prosím skontrolujte si vo svojom e-mailovom prehliadači priečinok "Spam" prípadne "Nevyžiadaná pošta". Je možné, že náš e-mail mohol byť automaticky presunutý práve do tohto priečinku.

Nastavenia cookies

Používame súbory cookie, aby sme vám umožnili pohodlné prehliadanie webovej stránky a vďaka analýze prevádzky webovej stránky neustále zlepšovali jej funkcie, výkon a použiteľnosť

Nevyhnutné (vždy aktívne, nemožno vypnúť)
Tieto cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky
Analytické
Pomáhajú nám pochopiť, ako používate webové stránky. Môžeme ich použiť na zlepšenie
Profilovanie (marketing)
Vďaka týmto cookie súborom vám môžeme zobrazovať relevantný obsah a reklamy, ktoré pre vás môžu byť zaujímavé a užitočné